RETUR & BYTTE

Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 14 dagers returrett gjeldene fra din bestiling er levert. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasjen i ubrukt og salgbar stand. Husk å legge ved ordrenummer, hva du returnerer og om du vil bytte eller få pengene tilbake. Hvis ikke kan vi få problemer med å identifisere ordren din.

Gratis bytte

Passet ikke plagget? Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte til et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett. Husk å legge ved returskjema og info om hva du vil bytte til! Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din.

Du kan laste ned returskjema her. 

For å utføre en retur gjør du følgende:

  • Gå inn på www.posten.no/retur
  • Skriv returID 6NORT-60017 i feltet.
  • Trykk så på “Last ned returetikett”

Denne filen må skrives ut og klistres på pakken du skal sende til oss. Denne leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor, men kan også legges i en rød, offentlig postkasse om du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack. Om denne etiketten brukes i forbindelse med en retur og refusjon vil det bli trekt et gebyr på 79 kr (gjelder fra da returseddel blir lastet ned).

TIPS! HVIS DU SKAL BYTTE VARE:

  1. Bestill ny ønsket vare i butikken.
  2. Returner den gamle varen. Husk å skrive nytt ordrenr på ordreskjema som du legger ved returen din.
  3. Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.
  4. Obs! Om du har betalt med Faktura - husk å betal faktura for produktene du beholder.

Returadresse:

BARA Sportswear
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland

Badetøy

Badedrakter og bikinitruser SKAL prøves utenpå rent undertøy. Av hygieniske årsaker kan ikke disse produktene returneres hvis merkelapp eller forsegling er fjernet eller viser tegn til å vært tatt av. For bikinioverdeler gjelder ordinær returrett.

Reklamasjon

Hvis du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en defekt skal du ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig med en formell klage, for å få en erstatningslevering eller, hvis det ikke er mulig, refundert pengene. Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. Hvis du ønsker å levere en klage må dette skje innen 7 dager etter levering.

Så snart vi har mottatt det returnerte produktet, og har bekreftet at spesifikasjonene over er i orden, refunderer vi betalingen din. Dette kan ta opptil 14 dager. Vennligst legg ved returskjema med ordrenummer og lever produktet tilbake i sin originale innpakning. Når du trekker tilbake bestillingen din må du betale kostnaden for å returnere produktet til varehuset vårt. Hvis noe returneres ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden. Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing. 

Spørsmål? Vennligst ta kontakt med kundeservice på help@barawear.com

 

Delivery 2-5 DAGER MED EKSPRESS LEVERING
Change Size LETT Å BYTTE STØRRELSE
Right of Return RETURRETT PÅ ALLE KJØP
Safe & Secure Payments 100% SIKKER BETALING